Club Prima blog

Skok z jadralnim padalom

Cinque Terre
Ena od mojih neuresničnih želja je bila tudi skok z jadralnim padalom. Seveda v tandemu z enim izkušenim jadralnim padalcem :) Glede na to, da se bojim višine / prepadov, mi je bil to kar izziv. Ampak na koncu vedno znova ugotovim, da imamo ljudje veliko strahov, ki so popolnoma odveč. Res ni nič strašnega skočiti v neznano z jadralnim padalom - res gre izključno za nori užitek, za katerega si samo želiš, da traja :) S prijateljico Jasmino, s katero sva šli že na vojaški oviratlon na Dunaj, sva se odločili, da greva skočit. Potrebno je bilo izbrati primeren vrh ... in itak sva se odločili za Vogel, ki spada med najlepše vzletne točke za polete z jadralnim padalom v Sloveniji. Pregledali sva opcije ponudnikov in se odločili za ekipo Kumulus Paragliding. Gre za ekipo mladih in zelo energičnih fantov, ki s svojo strastjo do letenja 100% poskrbijo za nepozabno adrenalinsko  doživetje :) Z izkušenimi inštruktorji padalci (piloti) Nadaljuj z branjem...

Od vzhoda do vzhoda

V petek, 21.6., je bil že 4. tradicionalni pohod na Šmarno goro. Zbor na vrhu Šmarne gore ob 5:00 in potem hodiš gor in dol dokler zmoreš. Vsak ima seveda svoj cilj, ki ga želi doseči. Zelo veliko ljudi se je zbralo na vrhu ob 5:00 uri. Peter Poles je imel na vrhu spodbudni govor za vse jutranje pohodnike, Alenka Godec pa je poskrbela s prelepo pesmijo "Nad mestom se dani" za vstop v res prekrasno jutro. Ne smem seveda pozabiti omeniti glavni, izjemni organizatorki tega dogodka - Betka Šuhel Mikolič in Metka Albreht. BRAVO! Res prima organizacija od vzhoda do vzhoda :) :) :) + odlična energija in volja ves čas. Večina pohodnikov se je odločila za 1-kratni ali 2-kratni vzpon na vrh. Sama sem se odločila, da opravim 10 vzponov na vrh. Ja, prav ste prebrali - 10x gor in dol :) Do sedaj sem opravila maksimalno 3-kratne vzpone naenkrat. Moram priznati, Nadaljuj z branjem...

Barb na Canyoningu

Cinque Terre
Club Prima je skupaj z Matevžem Vučerjem (OutAndAbout) organiziral nagradno igro "Canyoning v Bohinju". Zbralo se nas je 5 "na pol" adrenalincev :) Hmmm ... sama bi se ocenila, da nisem prav nič adrenalinske sorte :) tudi, če bi vprašala katerega od mojih otrok, bi bil odgovor popolnoma isti :) še smeh bi zasledili v ozadju :) prijateljice pa bi me dale vsekakor bolj na stran adrenalina :) No ja, kakorkoli. Kako se je začel ta dan? Zjutraj ob 7:30 sem se dobila z prijateljem Blažem, nato sva odvihrala v Kranj, kjer naju je "pobral" vodnik Matevž. Skupaj smo se odpeljali proti Nomenju, tam pobrali še ostale 3 kandidate in odvihreli proti Bohinjski Bistrici. Natančneje v sotesko Jereka. Ne boste verjeli, kakšno edinstveno poletno osvežitev ponuja ta prelepa soteska. Matevž Vučer je vrhunski vodnik, kateremu se res lahko 100% prepustiš. Izredno odgovoren. Zelo prijazen. In res obvlada svoje delo. Vrhunski je. Poskrbel je za našo nujno potrebno varnostno opremo (pas, čelada, neoprenska Nadaljuj z branjem...

Barb z lokom v roki

V ponedeljek smo se odpravili skupaj s kolegi iz službe naproti novi dogodivščini. V smeri Kamnika. Kot veste imam kar nekaj "novih" aktivnosti na svoji "to do" listi. Tokrat sem se želela preizkusiti v lokostrelstvu. Zelo prijetna izkušnja, moram priznati :) Bom vsekakor ponovila! Dogovorila sem se z Luko, prijetnim inštruktorjem lokostrelstva, da nam predstavi, seveda čim bolj na kratko, teorijo lokostrelstva, potem pa seveda v akcijo :) da nas nauči izstreliti v tarčo :) nooo, kar v center tarče ... v tisto 10tko (natančneje 10tko z X) Začetek je, kot povsod, vedno malček bolj dogočasen :) kajti najprej, vedno in povsod, sledi teoretičen del, ki nikogar ne zanima. Vsi bi takoj prijeli lok v roke in poskusili zadeti puščico v center tarče :) Ampak ne gre tako. Vse ob svojem času :) Po teoriji je najprej sledilo streljanje v "podlogo za tarčo" brez kakršnegakoli zahtevnega cilja, potrebno je bilo zadeti samo to veliko podlogo. Prva Nadaljuj z branjem...

Pohod po Južni Tirolski

Cinque Terre
Svoje prijateljice s plesa sem povabila na 1-dnevni pohod po Južni Tirolski. Zbralo se nas je 7 od 9-ih deklet. Kar dober izplen :) Vsak torek skupaj treniramo 2 uri, ampak nikoli nimamo časa, da bi se dobile na kavi in klepetu :( Lahko bi rekla, da se zelo dobro poznamo skozi ples, ampak to je to :) Zato sem se odločila organizirati celodnevni izlet, kjer bomo "prisiljene" preživeti skupaj prav cel dan. Bilo je res vrhunsko doživetje. Odločile smo se, da to 2x letno ponovimo. Celodnevno druženje seveda in drugo destinacijo ter istega vodiča :) Bravo Nejc! Več kot odličen vtis si pustil na nas :) Dobile smo se ob 4:30 zjutraj na Dolgem mostu, kjer nas je pričakal Nejc s kombijem. JA :) seveda sem poskrbela, da smo punce imele vodiča. Tako smo se lahko popolnoma odklopile in samo uživale. Nejc je sicer pričakoval, da bomo vse zelo Nadaljuj z branjem...

Našvical sem se pošteno

Oblekli so me v nekakšen oprijet dres, da sem se počutil kot pravi baletnik. Potem pa mi je trener opasal obleko z elektrodami, ki ima toliko pasov in trakov, da sem za trenutek pomislil, da me bo porinil z letala kot padalca. Za boljšo prevodnost obleko malce zmočijo. Nato štart. Po navodilih sem delal različne vaje, vmes pa mi je naprava spuščala rahel tok v mišice. Našvical sem se pošteno, teklo je z mene, zadihan sem bil kot kakšen strasten kadilec, ki je šel direkt s kavča, še s pivom v roki, laufat maraton (seveda mu ni uspelo, ker je pretekel cca 53,6 m in omagal). Na podlagi ocene trenerja pa sem prišel do ugotovitve, da imam noge natrenirane na nivoju mlade gazele, ki je ravnokar ugledala luč sveta in se prvič postavlja na lastne nožice. Za prvič lahko rečem, da je xbody vadba zelo kul zadeva, danes (1 dan Nadaljuj z branjem...

Karting

Cinque Terre
  V četrtek, 25.4.2019, smo šli s skupino sodelavcev in ene sodelavke (moje drage prijateljice Anje) na karting tekmo. Moram priznati, da sama nisem tekmovalna oseba. Rada se preizkusim v različnih športnih aktvnostih, nisem pa obsedena z zmago. Z vsako aktivnostjo, ki jo dosežem, zmagam. Sama zase. Dejansko rada 100% uživam v vsakem trenutku, ko sem aktivna. Kar pa ne bi mogla doseči, če bi bila hkrati obremenjena s časom. Sicer me večina oceni za zelo tekmovalno :) Ampak res nisem. Nikoli nisem čutila potrebe po tekmovalnosti, po zmagi. Ne tekmujem z drugimi, tekmujem pa sama s seboj :) in to ne s hitrostjo, ampak s številom aktivnostmi :) Glede na moje (skoraj) vsako-dnevne vzpone na Šmarko, me velikokrat sprašujejo "Barb, koliko časa potrebuješ do vrha?" Ne vem. Enkrat hitreje, drugič počasneje. Raje bi šla večkrat zaporedoma na Šmarko, kot pa hitela, da dosežem svoj najhitrejši čas. V bistvu dlje kot hodim Nadaljuj z branjem...

Po medvedovih stopinjah

V soboto, 20.4.2019, smo se s skupino "pogumnih medvedk in medvedkov" odočili, da premagamo izziv, in sicer vzdržljivostni pohod po medvedovih stopinjah. Gre za 64 km dolgo pešpot po kočevskem gozdu z 2.200 m skupnega vzpona. Trasa poteka po goznih cestah, gozdnih poteh in majhen del tudi po javni asvaltni cesti. Markacija medvedova šapa pa je naše vodilo skozi celotno pot do cilja. Ta izziv smo s prijateljicami "medvedkami" premagale že lansko leto. Sicer smo kar drago plačale davek na ta vzdržljivostni izziv :( Prigarale smo si ogromno krvavih žuljev :( Ja :( Res grdo. Res boleče. Cel teden si nismo mogle obuti drugega kot natikačev :( ampak, na koncu je pomembno le eno - naša zmaga :) Letos nas je večina zmagala celo brez žuljev :) Poleg fizično-psihične pripravljenosti smo imeli tudi primerno obutev! Lansko leto nisem poznala podrobnosti tega vzdržljivostnega izziva. Vedela sem le, da ne bo lahek, Nadaljuj z branjem...

Zgodba o rdečelaski, ki se boji višine

Cinque Terre
Vedno več mojih bližnjih me sprašuje ZAKAJ? Zakaj rabim toliko športnih aktivnosti? Zakaj rabim toliko preizkušenj v svojem življenju? Zakaj? Enostavno ZATO. Zato, ker ... Ko mi je pred letom in pol umrl oče, sem si rekla: »Življenje je kratko. Prekratko. Uživati je treba vsak dani trenutek, ki ti je namenjen.« Seveda sem uživala tudi prej v lepih trenutkih. Zmotno je mišljenje, da sem povsem spremenila način življenja po tragičnem dogodku. Vedno sem znala izkoristiti dane trenutke in priložnosti, ki so mi prišli nasproti 😀.  Tudi šport je že od nekdaj del mojega življenja. Je pa res, da sedaj še malo več časa naklonim športnim aktivnostim, kot sem ga v preteklosti . Glede na stresne situacije in polno zaseden urnik nujno potrebujem te »športne« trenutke, kjer se odklopim in imam čas samo zase. Kljub temu, da se fizično izčrpam, se hkrati psihično napolnim. In to mi daje moč za naprej. Dostikrat sem Nadaljuj z branjem...

Barb in Komna

To soboto je padla Komna :) 1.520 m. V bistvu dokaj neplanirano, kar se itak večinoma izkaže za najboljše. Prijateljica Jess, v bistvu moja "so-vojakinja iz Dunaja", me velikokrat povabi na "Šmarko", ampak nikoli se ne uspeva uskladiti. No, to soboto pa nama je uspelo in odločili sva se za pohod na Komno. Zgodaj zjutraj sva se odpravili proti Bohinju, seveda sva se najprej ustavili ob Bohinjskem jezeru in občudovali razgled na vrh gora in tudi na jezero :). Res prava pomlad. Kaj je lepšega kot stik z naravo :) Malo sva poslikali vso to lepoto in šli dalje do parkirnega prostora (restavrcija Ukanc), se primerno oblekli in obuli ter gasa proti vrhu. Jess je kot prava alpinistka dala svoj nahrbtnik na rame, jaz pa seveda v vse možne žepe (hlače, jopica, jakna) stlačila proteinske čokolade, arašide, jabolka :) Pot na vrh Komne je dokaj enostavna, gozdna pot, primerna za Nadaljuj z branjem...

Prijavite se na brezplačne elektronske novice,

in obveščeni boste o novih vsebinah in ugodnih ponudbah.

DARILO ob prijavi: 6-tedenski prehranjevalni načrt za boljše počutje

Vpišite svoje ime (npr. Janja)
Vpišite svoj email
POŠLJI

S posredovanjem podatkov se strinjate s Pravili in pogoji poslovanja ter z Politika zasebnosti.