Vaje za mišice medeničnega dna

dr-arnold-kegel-e1296443031850

Leta 1948 je ginekolog dr. Arnold Kegel ugotovil, da močnejše mišice medeničnega dna pomagajo pacientkam, ki imajo po porodu težave z nekontoliranim uriniranjem.

Zasnoval je preproste vaje krčenja in sproščanja mišic medeničnega dna, ki danes pomagajo tako ženskam, kot tudi moškim.

Vsi imamo skupino mišic, ki jim rečemo mišice medeničnega dna. Te mišice lahko po porodu, po operaciji, pri prekomerni teži ali s staranjem izgubijo svoj mišični tonus. To se lahko pokaže kot inkontinenca (nekontrolirano uriniranje - npr. pri kihanju, kašljanju), hemeroidi, bolečina v križu, nekontrolirano uhajanje blata, zmanjšan užitek pri spolnih odnosih in prehitra ejakulacija.

 

Katere so mišice mišičnega dna?

Mišice medeničnega dna podpirajo mehur in črevo, pri ženskah pa tudi vagino in maternico. Če te mišice oslabijo, potem ne morejo opravljati več svoje funkcije in položaj organov v telesu se spremeni, kar privede do vseh že naštetih težav.

Najlažji način, da ugotovite, katere mišice so to, je, da pri uriniranju poskusite zadržati curek urina. Drugi način je tudi ta, da vstavite prst v vagino (pri ženskah) ali anus (pri moških) in poskusite pokrčiti mišice tako, da prst stisnete. Pri tem morajo ostati trebušne, stegenske in zadnjične mišice popolnoma sproščene.

Če vam uspe zadržati curek oz. stisniti prst, potem veste o katerih mišicah je tu govora.

Pozitivni učinki Keglovih vaj…

ZA ŽENSKE:

  • čvrstejše mišice medeničnega dna
  • izboljšanje stanja inkontinence
  • več užitka med spolnimi odnosi
  • intenzivnejši orgazem

ZA MOŠKE:

  • izboljšanje težav s prehitro ejakulacijo
  • orgazem brez ejakulacije
  • intenzivnejši, celo večkraten orgazem
  • čvrstejše mišice, ki podpirajo moda (zato se testisi "dvignejo" višje)

Pravilno izvajanje Keglovih vaj pri 50 do 80 odstotkih ljudi izboljša težave, povezane z ohlapnimi mišicami medeničnega dna.

Vaje

 OSNOVNA VAJA:
Udobno se namestite (leže ali sede), stisnite mišice medeničnega dna tako, da poskušate zaustaviti uhajanje vetrov iz črevesja in istočasno zaustaviti curek urina. Ne potegujte trebuha preveč navznoter. Ne zadržujte dihanja in ne stiskajte nog in zadnjice skupaj.

 

VAJA 1 (dolgi stiski):
Stisnite mišice medeničnega dna in stisk držite kolikor dolgo lahko (največ 10 sekund in največ 10 ponovitev). Na začetku naj bo vaša začetna težavnostna stopnja 3 sekunde in 4 ponovitve.

 

VAJA 2 (kratki stiski - za izboljšanje reakcij ob kašljanju, smejanju in telovadbi)
Hitre stiske izvajajte bolj močno in ob takojšnji sprostitvi mišic (do 10 stiskov).

  • Vsak dan ponovite začetno težavnostno stopnjo dolgih in kratkih stiskov 4-6 krat dnevno.
  • Za izboljšanje moči mišic medeničnega dna je potrebno vaje izvajati 3-6 mesecev.

Če ob izvajanju vaje začutite kakršnokoli neugodje, bolečine v trebuhu ali križu, potem vajo najbrž izvajate napačno, zato takoj prenehajte.

 

Viri:
http://otrocarije.blogspot.com/2008/11/keglove-vaje-vaje-za-misice-medenicnega.html
http://www.joga-za-poslovneze.com/keglove-vaje
www.bambino.si/keglove_vaje

 

 

Komentirajte zgornji članek

Za komentiranje morate biti registrirani oz prijavljeni. Registrirate oz prijavite se lahko tukaj.

Pozdravljeni!

Prijavite se na brezplačne elektronske novice,

da boste obveščeni o novih vsebinah, ugodnih ponudbah
in brezplačnih storitvah, ki jih nudimo v Club Prima
Vpišite svoje ime (npr. Janja)
Vpišite svoj email
POŠLJI

S posredovanjem podatkov se strinjate s Pravili in pogoji poslovanja ter z Politika zasebnosti.