Pravila in pogoji poslovanja - Club PrimaClub Prima

Pravila in pogoji poslovanja


Ti pogoji poslovanja, objavljeni na spletni strani Club Prima pod rubriko »Pravila in pogoji« (v nadaljevanju: »pogoji poslovanja«) določajo pogoje nakupa izdelkov tretjih partnerjev preko spletne strani Club Prima, ki je dostopna na povezavi http: www.club-prima.si (v nadaljevanju: »spletna stran«) in jo upravlja družba Studio Moderna d.o.o., Podvine 36, 1410 Zagorje ob Savi (v nadaljevanju: »ponudnik oglaševalskega prostora« ali »ponudnik«). Poleg teh pogojev poslovanja lahko za določene odseke, podstrani ali določene uporabnike veljajo posebni pogoji poslovanja ali pogodbena določila. Ponudnik oglaševalskega prostora preko portala Club Prima zagotavlja informacijske storitve, upravlja z vsebinami, ne izvaja pa finančnih transakcij (znesek plačil oglaševanih izdelkov in storitev na spletni strani www.club-prima.si prejme direktno tretji ponudnik - partner izdelkov ali storitev takoj in v celoti na svoj račun) – podatki o tretjem partnerju so navedeni pri vsakem izdelku oz. storitvi v zavihku »ponudnik«.

»Kupec« ali »uporabnik« v teh pogojih poslovanja predstavlja vsako osebo, ki se odloči za nakup izdelkov prek spletne strani oziroma na drug način izrazi zanimanje za nakup izdelkov bodisi v režiji ponudnika oglaševalskega prostora, bodisi različnih tretjih ponudnikov - partnerjev.

Kupca ponudnik obvešča, da so v primeru, da se odloči za nakup izdelka iz partnerske ponudbe, veljavna določila partnerjevih pogojev poslovanja. Pred oddajo naročila za nakup izdelka pod pogoji partnerske ponudbe je pomemben kupčev skrben pregled partnerjevih pogojev poslovanja in partnerjeve politike varstva osebnih podatkov.

Vsebine na spletni strani so za informativno in izobraževalno rabo ter niso mišljene kot nadomestek za zdravniško posvetovanje. O uporabnosti naših nasvetov in predlogov svetujemo, da se kupec, glede na svoje zdravstveno stanje, posvetuje s svojim osebnim zdravnikom.

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele in potrjuje, da je bil z vsemi pogoji dodobra seznanjen. Ob (neobvezni) registraciji prek spletne strani v sistem Club Prima pridobi registrirani uporabnik za svoj elektronski ustrezno geslo. Elektronski naslov in geslo nedvoumno določata in kupca povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo pridobi kupec status uporabnika in s tem pravico do izvedbe nakupa. V primeru, da se kupec ne želi registrirati, lahko nakup opravi kot neregistriran uporabnik (odkljuka možnost »ustvari račun«).

Bistvene lastnosti izdelkov, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave, veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Vsi pogoji konkretne ponudbe so postavljeni s strani ponudnika (v primeru, da gre za ponudbo s strani ponudnika) oz. tretjega partnerja (v primeru, da gre za ponudbo s strani tretjega partnerja), ki je nosilec ponudbe.

Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici še preden je naročilo zaključeno. Dostava v RS je brezplačna, dostava v druge države pa se obračuna skladno z veljavnim cenikom Pošte Slovenije oz. veljavnim cenikom dostavne službe, katero izbere ponudnik.

  1. Informacije o ponudniku oglaševalskega prostora

 

Ponudnik in njegov naslov: Studio Moderna d.o.o., Podružnica v Ljubljani, Litostrojska cesta 52, 1000 Ljubljana
Matična številka: 5566975004
Identifikacijska številka za DDV: SI95400818
Vpisan v: Sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani, dne 5.4.2006, z vložno številko 061/11517404
  1. Dokončna potrditev naročila

Naročilo je dokončno potrjeno in zaključeno, ko kupca po oddaji spletnega naročila:

  • kontaktira prodajni svetovalec ponudnika oglaševalskega prostora oz. direktno s strani tretjega partnerja po telefonu in/ali
  • prejme elektronsko sporočilo s potrditvijo naročila s strani ponudnika oglaševalskega prostora;

 

  1. Struktura oglaševane ponudbe

Na vstopni strani spletne strani so predstavljene ponudbe v modulu Prima »ponudba za vas«,  na katerih so slike ponudbe (dejanske ali simbolične). Čez fotografijo/sliko je navedena cena (regularna in znižana ali samo regularna). Sledi naslov ponudbe ter začetni stavek opisa. S klikom na naslov ali fotografijo pride uporabnik do predstavitve storitve/izdelka. Če ga uporabnik klikne, na ''Dodaj na seznam želja'' se ponudba prenese pod rubriko “Seznam želja” (Moj račun). Predstavitev storitve/izdelka vsebuje fotografijo, daljši opis, ceno (regularno ali regularno in znižano), možnost dodajanja na seznam želja, možnost delitve na facebook-u, možnost klika na košarico (proces nakupa).

 

  1. Plačilni pogoji 

Za plačilo se bo kupcu ponudila možnost plačila po povzetju v gotovini ali s kreditno/plačilno kartico (Paypal sistem).

4.1. Plačilo po povzetju

Naročene izdelke kupec plača ob dnevu prevzetja izdelkov na domu oz. po povzetju na njegovi lokalni pošti.

4.2. Drugi načini plačila

S plačilno kartico (Eurocard/Mastercard, Visa, Maestro, American Express).

Plačilo preko plačilnega naloga UPN (plačilo preko spletne banke ali preko položnice na banki ali pošti).

 

  1. Promocijska koda

Promocijska koda uporabniku prinaša določeno ugodnost v obliki popusta ali konkretnega zneska. Promocijska koda je beseda ali kombinacija besed in številk, ki jo spletni uporabnik vnese v 3. fazi nakupnega procesa v nakupno košarico v za to ustrezno polje.

Pri vsaki promocijski kodi je navedeno, koliko časa je aktivna. Po preteku veljavnosti promocijske kode, uporabnik ne more več uveljavljati ugodnosti.

 

  1. Postopek nakupa

Nakupni proces je preprost in hiter. Slediti morate 5 hitrim korakom. Če imate kakšno vprašanje, pa nas preprosto pokličite na našo brezplačno telefonsko številko 080 11 74 in naši svetovalci vam bodo z veseljem pomagali.

I. Nakupovalna košarica

  1. Izberite svoj izdelek in želeno količino: Kliknite na povezavo 'V košarico'.
  2. Preglejte košarico: Ob prvem izdelku, ki ga boste dodali v nakupovalno košarico, se vam bo na naslednjem koraku prikazala vsebina celotne košarice. Če želite še nadaljevati z brskanjem po izdelkih in k svojemu naročilu dodati še morebitne dodatne izdelke, preprosto kliknite na povezavo 'Nazaj v trgovino'. Če želite iz košarice katerega izmed izdelkov odstraniti, kliknite na rdeči križec, ki se nahaja zraven fotografije izdelka. V kolikor boste na tem koraku spreminjali količino izdelkov v košarici, kliknite osveži košarico. Po pregledu košarice kliknite 'Vnesite podatke za dostavo'.
  3. Izpolnite svoje podatke: Ko ste v nakupovalno košarico dodali vse izdelke, ki jih želite naročiti, morate pri prvem koraku najprej izpolniti podatke o plačilu in dostavi, če se naslov plačnika razlikuje od naslova dostave ter izbrati način plačila. Za nadaljevanje nakupa kliknite na 'Na blagajno'.
  4. Izberite način plačila in zaključite naročilo: Po izbiri načina plačila kliknite na 'Zaključite naročilo', če ste izbrali način plačila oziroma 'Nadaljujte na plačilo', če ste izbrali plačilo s kartico.

Potrdilo naročila, s podrobnostmi, boste prejeli na e-naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu.

Če boste po oddaji naročila želeli spremeniti ali preklicati naročilo lahko to storite s klicem na 080 11 74.

II. Potrditev naročila

Po oddaji naročila boste na posredovani e-naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli e-pošto s podrobnostmi svojega naročila ter z obvestilom, da je naročilo oddano in zabeleženo.

III. Odprema blaga

Ponudnik oz. tretji partner, ki je nosilec ponudbe izdelka vam bo v dogovorjenem roku pripravil blago za odpremo ter ga odposlal na vaš naslov.

V primeru, da se bo rok dostave nepričakovano podaljšal, vas bomo o tem obvestili preko telefona, e-pošte ali fizične pošte.

 

7. Vračilo izdelkov

Vsak kupec ima pravico, da partnerju ponudnika oglaševalskega prostora, ki je ponudnik kupljenih izdelkov skladno z določili 43., 43.a, 43.b, 43.c, 43. č, 43.d, 43.e, 43.f, 43.g členi veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15) (v nadaljevanju: »ZvPot-1«), v 14 dneh od prevzema izdelkov sporoči, da odstopa od pogodbe (nakupa). V tem primeru lahko vrne izdelek, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Pri vračilu izdelkov potrošnik skladno z določbami omenjenega zakona (7. odstavek 43.d člena) ne trpi nobenih dodatnih stroškov razen stroška neposrednega vračila blaga. Slednji je v konkretnem primeru odvisen od vrste blaga, pošiljk z odkupnino ki ne bodo sprejete. Potrošnik v primeru tovrstnega odstopa od pogodbe odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

Ponudba izdelkov v domeni ponudnika

Potrošnik o odstopu od pogodbe in vrnitvi nakupljenih izdelkov ponudnika obvesti s klicem na telefonsko številko 080 11 74 ali pisno na elektronski naslov: reklamacije@club-prima.si .

Pred odločitvijo, da bo kupec odstopil od pogodbe, sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka kupec ne sme še naprej uporabljati do odstopa od pogodbe. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Možnost vračila izdelkov oziroma odstopa od pogodbe ne velja v primerih, kot jih določa ZvPot-1 (5. odstavek 43. č člena), in sicer za pogodbe o nakupu sklenjene na daljavo:

  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  • o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
  • sklenjenih na javnih dražbah;
  • pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  • o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
  • o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

 

Kupnina bo povrnjena najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka (kupnina bo vrnjena z enakim plačilnim sredstvom kot ste ga uporabili, razen primeru, če izrecno zahtevate vračilo kupnine preko drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih stroškov – slednje nam lahko sporočite preko telefonske številke 080 11 74 ali pisno na elektronski naslov reklamacije@club-prima.si).

 

Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 080 11 74.

 

Partnerska ponudba

Več o možnosti vračila izdelkov v primerih brez razloga si v primeru partnerske ponudbe preberite v SPP partnerja, ki je ponudnik konkretnih izdelkov oz. s kontaktiranjem partnerja. Ponudnik oglaševalskega prostora iz tega naslova ne prevzema nikakršnih odgovornosti, saj je finančna transakcija nakupa izvedena direktno tretjemu partnerju – podatki o tretjem partnerju so navedeni pri vsakem izdelku oz. storitvi v zavihku »ponudnik«.

 

  1. Reševanje reklamacij 

Ponudba izdelkov v domeni ponudnika

Kot ponudnik se zavezujemo izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarjamo za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko kot potrošnik uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bilo blago izročeno.

V kolikor želi kupec kupljen izdelek oz. storitev reklamirati ali ga zanimajo pogoji reklamiranja izdelka oz. storitve, lahko kontaktira ponudnika na naslednji način:

Pritožbe v zvezi s ponudbo in nakupi na spletni strani ponudnika sprejema reklamacijski oddelek, ki je kupcu na voljo v delovnem času od ponedeljka do petka med 8.00 in 16.00.

Partnerska ponudba

Odgovornost za izdelke in storitve je v domeni partnerja, ki ponuja konkreten izdelek in storitev. Več si preberite v SPP partnerja, oz. s kontaktiranjem slednjega, ki je ponudnik konkretnih izdelkov in/ali storitev. Ponudnik oglaševalskega prostora iz tega naslova ne prevzema nikakršnih odgovornosti saj je finančna transakcija nakupa izvedena direktno tretjemu partnerju– podatki o tretjem partnerju so navedeni pri vsakem izdelku oz. storitvi v zavihku »ponudnik«.

V kolikor želi kupec kupljen izdelek reklamirati (npr. iz naslova stvarnih napak) ali ga zanimajo pogoji reklamiranja izdelka, naj se obrne na prodajalca izdelka oz. ponudnika storitve. Ustrezne podatke za kontaktiranje dobi na računu izdelka oz storitve. Za pomoč lahko pokliče na telefonsko številko 080 11 74.

 

  1. Druge storitve, ki jih zgolj REGISTRIRANIM uporabnikom, ponuja ponudnik oglaševalskega prostora

Uporabnik ima poleg nakupa izdelkov in storitev tretjih partnerjev, na spletni strani možnost koristi tudi druge storitve, katerih ponudnik je ponudnik oglaševalskega prostora. Te storitve so: pravica postavljanja vprašanj »ON-LINE SVETOVALCEM« iz področjih različnih tematik, postavljati komentarje na različne vsebine, itd. Pogoj za to je registracija na spletni strani.

 

  1. Izključitev odgovornosti

Ponudnik oglaševalskih storitev si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Pri tem tudi ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Obenem ni zagotovljena točnost, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ponudnik oglaševalskih storitev ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.

V primeru tehničnih težav na spletni strani si ponudnik oglaševalskih storitev pridržuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V zvezi s tem ga v razmerju s kupcem iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročila, bo kupec o tem v najkrajšem možnem času in seznanjen z nadaljnjimi koraki.

Ponudnik oglaševalskih storitev ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na kupčevi strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Z uporabo spletne strani se kupec zaveda in se strinja, da mora sam zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.

Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.

 

  1. Pošiljanje sporočil uporabnikom

Pri nakupu izdelkov in storitev prek spletne strani ima kupec na izbiro katera trženjska sporočila želi prejemati. Izbiro uveljavlja na način, da se z registracijo na spletni strani strinja s tem, da bo na uporabljeni elektronski naslov prejemal komercialna in/ali administrativna e-sporočila.

Ni mogoče izključiti prejemanja administrativnih e-sporočil, ki se nanašajo na vašo aktivnost na spletni strani, povezano z uporabniškimi računi, zahtevki ali vprašanja v zvezi z nakupi.

V primeru, da kupec komercialnih sporočil ne bo želel prejemati, se lahko od slednjih odjavi. Podatki za odjavo bodo vsebovani v vsakem komercialnem elektronskem sporočilu.

Uporabnik spletne strani se lahko prijavi tudi na elektronske novice Club Prima. V kolikor se kasneje odloči, da se želi od omenjenih novic odjaviti, to lahko stori, saj bodo podatki za odjavo objavljeni v vsakem elektronskem sporočilu.

 

  1. Nadzor

Ponudnik oglaševalskih storitev ima pravico, ne pa tudi obveznost, da v vsakem trenutku nadzira vsebino na spletni strani, da bi zagotovila skladnost in upoštevanje pogojev poslovanja ter vseh drugih relevantnih akcesornih pravil z namenom zagotovitve skladnosti z vso ustrezno zakonodajo, predpisi in drugimi akti. Brez omejevanja zgoraj navedenega si ponudnik oglaševalskih storitev pridržuje pravico, da iz spletne strani odstrani vso vsebino ponudb, za katerega po lastni presoji ugotovi, da ni v skladu s pravili, ki so določena tukaj oz. v zakonodaji in/ali ki se mu zdijo kako drugače vprašljiva.

 

  1. Prekinitev poslovnega sodelovanja

Ponudnik oglaševalskih storitev lahko kadar koli prekine poslovno sodelovanje s katerim koli uporabnikom. Obenem si pridržuje pravico do trenutne ukinitve katerega koli gesla ali uporabniškega računa uporabnika v primeru vedenja, za katerega ponudnik oglaševalskih storitev po lastni diskrecijski oceni ugotovi, da je nesprejemljivo oz. v neskladju s pogoji poslovanja. V primeru ukinitve gesel ali uporabniških računov pogoji, ki veljajo za neregistrirane uporabnike, ne prenehajo veljati.

 

14. Zasebnost

Uporabnik z uporabo spletne strani potrjuje, da je seznanjen, da so vse razprave, ocene, komentarji, zasebna sporočila, klepetalnice oz. drugi načini pošiljanja sporočil ali medsebojne komunikacije javne in ne zasebne narave, ter da zato osebje ponudnika oglaševalskih storitev lahko preverja vašo komunikacijo brez izrecnega dovoljenja uporabnika. Ker ponudnik oglaševalskih storitev ne nadzira oz. odobrava vsebine, sporočil ali informacij, ki se lahko nahajajo v kateri koli skupnosti, posledično ne nosi nikakršne odgovornosti v zvezi s to komunikacijo in za dejanja, ki izhajajo iz kupčeve udeležbe v kateri koli komunikaciji, vključno z odgovornostjo za morebitno sporno vsebino. Nobena komunikacija, ki jo objavite na spletni strani (ne glede na to, ali gre za pogovor v živo, skupino za razpravo, forum ali podobno), se ne šteje za zaupno. Glede objavljenih komentarjev, sporočil ali drugih informacij na tej spletni strani uporabnik izrecno prenese vsakršno pravico do uporabe teh komentarjev, sporočil ali informacij za promocije, oglaševanja, raziskave trga ali katere koli druge zakonite namene.

 

  1. Varstvo osebnih podatkov

Z izvedbo nakupa izdelkov in storitev, ki so oglaševani na spletni strani, uporabnik  dovoljuje, da ponudnik oglaševalskih storitev, partnerji, ki so nosilci kupljenih izdelkov in storitev, posredovane osebne podatke uporabljajo in obdelujejo v svojih zbirkah ter jih uporabljajo za statistično obdelavo, segmentacijo, obdelavo preteklega nakupnega vedenja, izpolnjevanje pogodbenih obveznosti, pošiljanje ponudb, oglasnega gradiva ter za telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje ter zbiranje naročil oz. uporabijo za neposredno trženje v okviru svoje registrirane dejavnosti (v nadaljevanju: »namen«), skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (v nadaljevanju: »ZVOP-1«). Navedene osebne podatke lahko hranijo in obdelujejo za čas namena, zaradi katerega so bili dani, oz. do pisnega preklica privolitve kupca in končnega uporabnika. Slednji lahko, skladno s 73. čl. ZVOP-1, kadarkoli pisno zahteva, da ponudnik in/ali projektni partnerji trajno ali začasno prenehajo uporabljati posredovane osebne podatke za namene neposrednega trženja, pri čemer je ponudnik in/ali projektni partner, na svoje stroške, dolžan v 15. dneh ustrezno preprečiti uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ter o tem v nadaljnjih petih dneh pisno obvestiti udeleženca, ki je to zahteval. Kupcem ter končnim uporabnikom ponudnik in projektni partnerji priznavajo vse pravice skladno z ZVOP-1.

Z izvedbo nakupa izdelkov in/ali storitev v primeru ponudb tretjih partnerjev se uporabnik zaveda, da bo vse vnesene osebne podatke pridobil tudi partner – ponudnik izdelkov in/ali storitev. Z nakupom partnerjevih izdelkov in/ali storitev uporabnik soglaša, da lahko ponudnik oglaševalskega prostora za namene dokončnega izvedba nakupa izdelkov in/ali storitev podatke posreduje tretjemu partnerju, ki je ponudnik nakupljenih izdelkov in/ali storitev.

Uporabnik soglaša tudi, da je seznanjen z ureditvijo piškotkov.

 

  1. Uporaba prava in pristojnost

Pravna razmerja med kupci, kot uporabniki spletne strani in ponudnikom kot upravljavcem spletne strani, se urejajo s predpisi Republike Slovenije. Morebitni spori se bodo reševali po mirni poti, če pa to ne bo mogoče, bo za reševanje sporov pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

 

  1. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Ponudnik oglaševalskih storitev skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

Ponudnik oglaševalskih storitev kot posrednik ponudnikov blaga in storitev, ki skladno z določbami relevantne zakonodaje, objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Informacije glede morebitnega izvensodnega reševanja potrošniških sporov pri tretjem partnerju, ki je ponudnik izdelka in/ali storitve, lahko kupec pridobi s kontaktiranjem partnerja – podatki o tretjem partnerju so navedeni pri vsakem izdelku oz. storitvi v zavihku »ponudnik«.

 

  1. Končne določbe

Neveljavnost katere koli določbe teh pogojev poslovanja, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.

V primeru, da so določbe teh pogojev poslovanja v nasprotju z določili posamične pogodbe med kupci in ponudnikom oz. dogovorjenih posebnih pogojev, veljajo določila posamične pogodbe oz. dogovorjenih posebnih pogojev.

Ti pogoji poslovanja pričnejo veljati dne 5.7.2016, skupaj s popravki z dne 25.8.2016