Joga na stolu

Vadimo lahko tudi na stolu. Pa naj bo to v vaši pisarni, morda med gledanjem televizije ali pa kot pripomoček. Vse kar potrebujemo je torej udoben stol s pokončnim naslonjalom.

Spoznajmo nekatere položaje, ki jih lahko vključite med sedenjem. Vadite sami ali pa s prijatelji, da bo še bolj zabavno.

Sprostimo vrat

Sedimo s pokončno hrbtenico. Pod nogi si lahko podložimo jogijski kvader. Globoko vdihnemo v trebuh, tako da se celo telo napolni s svežim kisikom. Z izdihom dovolimo, da stres in napetosti odhajajo ven. Ponovimo 10 globokih vdihov in opazimo kako se naš um začne umirjati, telo pa sproščati. Z roko nežno pripeljemo vrat k rami, drugo roko stegnemo in dvignemo zapestje navzgor. Zadržimo 15 sekund. Nato ponovimo na drugo stran. Koristi: Razbremenili bomo napetosti vratnih mišic.

mokini4

Bojevnik 2

Tako je, kar na stolu naredimo položaj bojevnika. Pokrčimo prednje koleno tako, da je koleno 90 stopinj nad gležnjem. Zadnja noga je iztegnjena, kolki pa so odprti. Roki dvignemo v višini ramen in sprostimo ramena navzdol. Naredimo še na drugo nogo. Koristi: Sproščamo kolke, krepimo mišice nog in obenem ozaveščamo pokončno hrbtenico in lahkotni roki.

mokini3

Počep

Opremo se na naslonjalo stola. Z izdihom pokrčimo obe koleni in odhajamo z zadnjico čim bolj proti tlom. Pozorni smo, da kolena ostajajo nad gležnji in ne gredo preko prstov na nogi. Hrbtenica je dolga, naš prsni koš je odprt. Položaj zadržimo 15 sekund. Koristi: Krepimo mišice nog, spodbujamo cirkulacijo in vnašamo vitalnost v telo.

mokini5

Bojevnik 3

Z rokama se naslonimo na naslonjalo stola. Z izdihom spuščamo trup navzdol, istočasno dvigujemo eno nogo navzgor. Končni položaj je, ko sta trup in zadnja noga v ravni liniji. Zadržimo 15 sekund in nato zamenjamo nogo. Koristi: Vnašamo stabilnost in ravnotežje v naše telo. Krepimo osredotočenost in umirjen um. Obenem krepimo in raztezamo mišice nog.

mokini6

Zaključimo sede z zaprtimi očmi. Ponovno usmerimo pozornost navznoter, na globok dih. V mislih ponavljamo: Umirjena/a sem.

Verjamem, da se po vadbi počuti vsak odlično. Ves čas opazujte svoje telo in ne pretiravajte. Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. Srečno, Simona

Avtorica članka: Simona Vrhovec, mednarodno certificirana učiteljica joge RYT500, School of Santhi India.

POZ9 copy

Club Prima priporoča:
Joga s Simono Vrhovec v Ljubljani – 4 obiski
Joga s Simono Vrhovec v Ljubljani – 16 obiskov

Komentirajte zgornji članek

Za komentiranje morate biti registrirani oz prijavljeni. Registrirate oz prijavite se lahko tukaj.

Pozdravljeni!

Prijavite se na brezplačne elektronske novice,

da boste obveščeni o novih vsebinah, ugodnih ponudbah
in brezplačnih storitvah, ki jih nudimo v Club Prima
Vpišite svoje ime (npr. Janja)
Vpišite svoj email
POŠLJI

S posredovanjem podatkov se strinjate s Pravili in pogoji poslovanja.