Joga in golf

Joga na golfu, zakaj pa ne? Dobro in pravilno ogreto celo telo preprečuje morebitne poškodbe. Naš zamah in korak pa je še lahkotnejši. S krožnimi gibi ogrejemo sklepe, od gležnjev do vratu. Potem pa si lahko pomagamo kar z našo golf palico.

Z naslednjim položajem sprostimo in raztegnimo hrbtenico in noge zadaj.

mokini yoga_golf_1

Ves čas umirjeno dihajte in dovolite, da se sprosti tudi ramenski obroč. Zelo prijeten položaj, ki prežene občutek napetosti v ramenih in hrbtenici.

Sledi položaj, ki se imenuje Bojevnik 2, ki sprošča kolke, odpira prsni koš, obenem pa krepi mišice nog.

Mokini yoga_golf_2

Stopimo v širok razkorak. Prednje stopalo obrnemo za 90 stopinj naprej, zadnje pa za 60 stopinj. Prednje koleno ostane nad gležnjem in naj ne gre preko prstov na nogi. Zadržite 30 sekund, nato naredite položaj še na drugo stran. Položaj krepi našo osredotočenost, fokus in notranji mir. Postali boste pravi golf bojevnik.

Za sprostitev hrbtenice naredimo zasuk. Razbremenil vam bo levo in desno stran hrbtenice, saj lahko pri golfu velikokrat pride do neravnovesja.

Mokini yoga_golf_3

Pokrčite kolena in položite komolec na zunanjo stran kolena. Z izdihom nežno odrivajte roko stran od kolena in odpirajte prsni koš. Položaj zadržite 30 sekund, nato naredite isto še na drugi strani.

Zagotovo boste kot prerojeni, vaš fokus pa bo usmerjen na dobro igro in ne na morebitne bolečine v telesu.

Avtorica članka: Simona Vrhovec, mednarodno certificirana učiteljica joge RYT500, School of Santhi India.

POZ9 copy

Club Prima priporoča:
Joga s Simono Vrhovec v Ljubljani – 4 obiski
Joga s Simono Vrhovec v Ljubljani – 16 obiskov

Komentirajte zgornji članek

Za komentiranje morate biti registrirani oz prijavljeni. Registrirate oz prijavite se lahko tukaj.